מ.א נכסים ומשכנתאות

התקשרו היום: 0544524794

נדלן מסחרי – ככה בדיוק עושים את זה

השאר פרטים ונחזור אליך

By clicking the «REQUEST INFO» button you agree to the Terms of Use and Privacy Policy

בחירה והשקעה בנכס מסחרי הם צעדים בסיסיים של בעלי עסקים למינוף העסק שלהם, בניית תשתית ומקום להתפתחות. יחד עם זאת ועל אף שזהו צעד כה חשוב עסקית, הבחירה באיש המקצוע אשר יחפש, ימצא ויסגור את העסקה על הנכס נעשית בצורה לא נכונה. ישנו היצע רחב מאוד של שירותי נדל”ן במגוון תחומים, אזורים בארץ ונכסים שונים ולכן כשהמטרה היא למצוא נכס מסחרי שיענה על כלל הצרכים של העסק, שיהיה העסקה המשתלמת ביותר ויוכל לשרת את בעל ההשקעה לטווח הארוך, חשוב לבחור במומחה.

מוסיק אגסי מראש פינה מבסס את העסק שלו בדיוק על המקצועיות הזו. מוסיק הוא בעלים של חברת נדל”ן המתמחה בנכסים מסחריים באזור השרון והצפון. את לימודיו בתחום הנדל”ן פיתח בתיווך, תמ”א 38, יזמות נדל”ן וקרקעות.

 “כשפתחתי את העסק שלי לפני 10 שנים התנסיתי בעסקאות נדל”ן שונות על מנת ללמוד ולהכיר את כלל התחומים בפרוטרוט, אך הבנתי שכדי שאוכל למצוא ללקוחות שלי את העסקאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר ולטווח ארוך, עלי להתמקד”. לכן, מוסיק ממקד את העסקים שלו בנכסים מסחריים. השיטות של מוסיק למציאת נכסים מסחריים מבוססות על היכרות רחבה של כללי המשחק המסחרי בארץ בשילוב של דרכי משא ומתן מחו”ל ולכן החדשנות שלו היא שעוזרת לו להביא את העסקאות הטובות ביותר ללקוחות שלו. 

בנוסף, למוסיק קשרים רחבים ביותר בתחום המסחרי וכן זיכיונות לערוצי שיווק ותקשורת כמעט בלעדיים באזור שלו המציגים את כלל הנכסים האופציונליים הקיימים בצפון ושאר אזורי הארץ. חשיפה רחבה לערוצי שיווק ייעודיים לנכסים מסוג זה וקשרים רחבים בתחום, הם פרמטרים קריטיים בתיווך מסחרי, מאחר והם אלה שמאפשרים לאיש המקצוע מגוון אופציות של נכסים לרכישה או להשכרה עבור הלקוחות שלו. ככל שיש יותר אופציות, יש אפשרות לבצע תהליך בחירה חכם יותר לכל עסקה ולבחור את הנכס הטוב ביותר בעסקה המשתלמת ביותר.

בעולם העסקים ידוע כי המשאבים החשובים ביותר הם כסף וזמן. לכן, אין סיבה להתפשר על הצינור המקשר. כאשר יודעים לבצע את העסקה הנכונה בזכות בחירה באיש מקצוע מדויק, ניתן למקסם את החסכון בשני משאבים יקרים אלה ולהגיע לעסקה המתוכננת, בזמן הקצר ביותר ובסכום המבוקש. בתחום המסחרי חשוב גם הידע של המתווך, היכולת שלו להשיג נתונים קריטיים לעסקה ולפתור קשיים שצצים בתהליך ביעילות. “כשהגיע אלי לקוח שחיפש קרקע לבניה מסחרית באזור הצפון היה נראה כי העסקה לא תוכל לצאת לפועל. לא היו לו את המסמכים הדרושים ולא ניתן לו המידע שיכל לעזור לנו ברכישת הקרקע. הצלחתי לעשות את הבלתי אפשרי והשגתי עבור הלקוח את המסמכים הדרושים מהעירייה ולבסוף הצלחנו לסגור את העסקה בתנאים הטובים ביותר”. סיפור זה הוא דוגמא אחת מני רבות לשלל עסקאות נהדרות שהצליח לייצר מוסיק עבור הלקוחות שלו בהשכרת מבנים, מכירה של מבנים ומשרדים וקרקעות מסחריות. פשרות בתחום המסחרי מובילות לנזקים כלכליים  בסדרי גודל עצומים ולכן לא כדאי להתפשר.

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם מוסיק אגסי ממשרד רימקס עסקאות נדל”ן

התקשרו לטלפון: 054-4524794

דוא”ל musik87@remaxbiz.com

http://wa.me/972544524794

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

התחל עם החשבון שלך

כדי להציל את הבתים האהובים עליך ועוד

Sign up with email

התחל עם החשבון שלך

כדי להציל את הבתים האהובים עליך ועוד

By clicking the «SIGN UP» button you agree to the Terms of Use and Privacy Policy
Powered by Estatik